قوانین و مقرارات

قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتی goddessmushroom

کاربر گرامی لطفا موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی به دقت مطالعه فرمایید

ورود کاربران به وبسایت فروشگاه اینترنتی و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی goddessmushroom از سوی کاربر است

تعریف مشتری یا کاربر:
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی goddessmushroom اقدام نماید.

سیاست های رعایت حریم شخصی
فروشگاه اینترنتی goddessmushroom به اطلاعات خصوصی اشخاصی که ازخدمات سایت استفاده می کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می کند.
ما متعهد میشویم در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کنیم و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن تر و امن ترشدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه اینترنتی goddessmushroom شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، و کلیه سفارش های ثبت شده در طول روزهای کاری پردازش میشود. فروشگاه اینترنتی goddessmushroom به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24ساعت در روز امکان ثبت سفارش می دهد.
کلیه سفارش های ثبت شده در پایگاه اطلاعاتی فروشگاه اینترنتی به وسیله مدیرسیستم رسید شده و سپس در صف پردازش قرار میگرند. تیم ما همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می نماید.
با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه ما به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای تیم ما محفوظ و یا مشتری می تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

فروش و تحویل سفارش
مکان و زمان تحویل کالا توسط کاربر سفارش دهنده در فروشگاه اینترنتی goddessmushroom درج شده و فروشگاه ما به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاست های معین ارسال کالا سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، فروشنده هزینه های مربوطه را از خریدار طلب خواهد نمود.

روش های پرداخت
روشهای پرداخت در فروشگاه goddessmushroom به شرح زیر می باشد:
1.پرداخت آنلاین توسط واریز وجه کارت به کارت
2.پرداخت کریپتو واریز ارز تتر

اسکرول به بالا

برای استفاده سایکدلیک شما باید بالای +18باشید

+18

- -