تاثیرات مثبت مجیک ماشروم برای چاکراها بدن

تاثیرات مجیک ماشروم یا (سیلوسایبین)برای چاکرهای بدنی چیست؟

Effects on the chakras
Energy centers

چاکرها درفلسفه هندو و سیستم میدان انرژیک مغناطیسی بدن انسان وابسته با جسم و روح می‌باشند. مجیک ماشروم ها برای استفاده یک نوع داروی گیاهی طبیعی ومقدار دوز سیلوسایبین که در آنها وجود دارد، امکان دارد اثرات مثبت ماندگاری بر چاکراها یا مراکز انرژی بدن داشته باشد. دراین حال، خیلی مهم است دقت داشته باشید که پژوهش های کمتری در ارتباط با اثرات قارچ‌های مجیک ماشروم بر چاکرها یا مراکز انرژی بدن انجام شده است و بسیاری از تحقیقات در این زمینه به نتیجه رسیده است.

تعدادی از افراد اعتقاد بر این دارند که قارچ‌های مجیک ماشروم توانایی دارند که انرژی چاکرها را به صورت متعادل تنظیم کنند و فعالیت انرژی در آنها را تقویت کنند. به طور مثال، امکان دارد عنوان شود که مصرف مجیک ماشروم می‌تواند چاکرای هفتم (ساواهارا) و سوم (عاجنا) را به صورت چشم گیری تحریک کند و به تعهد و روابط اجتماعی بهبود دهد. همچنین امکان دارد بعضی از افراد اعتقاد داشته باشند که قارچ‌های مجیک ماشروم می‌توانند در تنظیم متعادل سازی انرژی در چاکرهای بدن مانند چاکرا چهارم قلبی(آناهات) و سوم جلوبینی(عاجنا) کمک کنند.

در این حال،حتما به این نکته دقت کنید که این ادعاها بر پایه تجربیات فردی و باورها و اعتقادهای شخصی گفته شده است و مدارک علمی قوی از این اثرات در دسترس نیست. در این حال، بیشترین مطالعات مربوط به قارچ‌های مجیک ماشروم توجه و دقت آنها بر تاثیرات روان‌شناختی وبیماری روان‌درمانی دارند و اثرات آنها برمراکز انرژی بدنی کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

بنابراین، درنهایت، اثرات قارچ‌های مجیک ماشروم بر چاکرها ومراکز انرژی بدن هنوز به صورت جامع شناخته نشده است و مدعیان مربوط به این موضوع نیاز به پژوهش و بررسی بیشتر دارد.

در صورت تمایل، می‌توانم چند مورد بیشتر را درباره اثرات قارچ‌های مجیک ماشروم بر چاکراها ومراکز انرژی بدن مورد تحقیق قرار بدهیم:

Psilocybin damaged brain
Properties of mushrooms on the third eye

1.چاکرها:

چاکراها در فلسفه هندو و مراکزانرژی بدن متصل با جسم و روح هستند. از طریق این مراکز انرژی،جریان انرژی دربدن انسان از طریق چاکراها در حرکت است. هر چاکرا به یک قسمت مشخص از بدن اتصال دارد و وظیفه آن ها ایجاد انرژی برای جسم و روح است. هرچاکرا به طورمخصوص با بعد های مختلف زندگی و وجودیت ارتباط دارد.

2.ادعاها درباره اثرات قارچ‌های مجیک ماشروم :

تعدادی از افراد اعتقاد براین دارند که قارچ‌های مجیک ماشروم می‌توانند تأثیری برمراکز انرژی دارند و مقدار تعادل انرژی در آنها را تنظیم میکند. تجربیات می‌گویند که استفاده از قارچ‌های مجیک ماشروم می‌تواند باعث تحریک پذیری و تقویت چاکراهای مرتبط شده باعث بهبود اخلاق و روحیه میشود و به مسئولیت پذیری، روابط اجتماعی وتعادل انرژی کمک کند.

3.اثرات روانی:

بسیاری از پژوهشگران درباره مجیک ماشروم ها تمرکز براثرات روان‌شناختی و بهبود روان‌درمانی آنها قرارگرفته است. قارچ‌های مجیک ماشروم امکان دارد اثراتی مانند تجربه دگرگونی درخود شناسی، میزان بالا بردن سطح خلاقیت، تجربه وحدت و سفری عمیق به درون را به همراه داشته باشند. این اثرات می‌توانند باعث تغییراتی مفید و اثربخش در وضعیت روحی و افزایش آگاهی شخص شوند.

4.تاثیرات سایکدلیک:

قارچ‌های مجیک ماشروم که دارای ماده طبیعی فعال سیلوسایبین هستند، به همین خاطر خواص دارویی هالوسینوژنیک شناخته می‌شوند. زمان مصرف، سیلوسایبین با گیرنده‌های شبکه های سروتونین در مغز تاثیر میگذارد و باعث تحولی در درک، تجربه‌های حسی و دگرگونی در شناخت خود و خلق و خو می‌شود. این تاثیرات امکان دارد که در هر شخص متغیر باشد و معمولا به عنوان تجربه “تریپ” یا سفر سایکدلیک شناخته می‌شوند.

Visual effects on the brain
The effect of psilocybin on the seventh chakra

2.خاصیت درمانی:

پژوهش ها نشان داده‌اند که قارچ‌های جادویی پتانسیل بهبود درمان خیلی چشم گیری دارد و بخصوص درمان بعضی از مشکلات روحی روانی دارند. تحقیقات با استفاده از مجیک ماشروم در بیماری‌هایی روحی و جسمی مانند افسردگی، اضطراب، اختلال استرس پس از تاثیرات (PTSD) و اعتیاد صورت گرفته‌اند. سیلوسایبین در این بیماری‌ها امکان دارد به دلیل قدرت تاثیر آن در ترویج تأمل های اجتماعی، شکست‌های عشقی وعاطفی و ایجاد ارتباط حسی بین اشخاص می باشد.

Brain tests
change in FMRI activity

3.تجربیات معنوی و روحانی:

بعضی افراد در طول سفرهای سایکودلیکی تجربه‌های معنوی و عرفانی عمیقی را تعریف می‌کنند. این تجربیات امکان دارد شامل حس یکپارچگی با کائنات، فراتر از زمان و مکان و احساس تعجب و تعظیم باشند. این تجربیات می‌توانند اثرات مثبت وعمیق و متحول کننده ای بر دیدگاه فرد،اعتقادات شخصی و تمرینات عرفانی داشته باشند.

اسکرول به بالا

برای استفاده سایکدلیک شما باید بالای +18باشید

+18

- -